Onsdag

Jag har inte hunnit med mig själv riktigt den här veckan. Riktigt fullspäckat schema, och idag har jag dessutom haft kundrekord, roligt! Jag steg upp klockan 6 och gjorde matlådor i morse, i morgon bär är det dags för norgedebut för mig. Jag har sån himla tur att Kristina från Karlstad också ska jobba i helgen så jag behöver inte åks själv första gången, underbart. Intervju kl 16 i morgon och sen förhoppningsvis provjobba hela helgen!

När jag kom hem ikväll låg det en påse i brevlådan, den innehöll kantareller som Cathrine hade plockat. Hur go? Vi pratade om svamp när vi red i måndags och jag gnällde över att jag inte hade haft tid att leta svampt. Mina fina underbara vän! ♥ Nu är det dags att krypa ner.. en helg med massa nytt väntar. På måndag är det heldag i Örebro igen och på tisdag drar cirkelträningen igång. Full rulle.

 



Tack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0