Torsdag

Sådär ja.. känner mig lite mer tillbaks på banan igen. För några timmar iaf. Det är nästan så jag skrattar åt mig själv när jag tänker tillbaks på mitt dåliga humör jag har stundvis, vad tankarna ändras på bara några timmar. Hur känslorna går känslorna går från katastrofala till hur lyckliga som helst. Hejjåhå här åker vi bergochdalbana minst sagt. Jag har precis prata med två underbara vänner, sagt hejdå till min underbara pojkvän för en helg i Norge där jag ska få tillbringa tiden med 3 andra underbara vänner.

I morgon kl 5 styr vi mot Kragerö för 3 dagars jobb på spa. Känns riktigt bra, ska bli så roligt att få jobba med 3 av mina favorit tjejer ifrån Karlstad. Missar ju dock marknadsdansen i byn, illa! Storfors största event! Fast när jag får tillbringa helgen med 3 underbaringar och samtidigt tjäna fina pengar så överlever jag iaf.

Idag har jag även gjort min första dag som företagsmassör på Swedbank, de var nöjda och glada och listan var fullbokat när jag åkte hem. 11 kunder, check. Nu ska jag krypa till kojs, alldeles ensamen. Inte ens Pingu är hemma hos mig.

Älskar dig Niklas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0