Torsdag

Torsdag idag och det känns riktigt skönt. Jag vaknade utvilad i morse trots alla mardrömmar jag fick bråka med inatt. Tror jag vaknade tre gånger och varje gång jag somnade om fortsatter mardrömmarna med på olika sätt, huva! Tror det kom efter att vi begravt vår lilla ögonsten igår..

Nu under förmiddagen har jag läst och skrivit på lite idéer om artiklar. Ett av mina mål fram tills jul med företaget är att få in två artiklar i lokaltidningarna här i Kristinehamn, får se hur det går! Nu har jag ätit mig en god lunch, pangasiufilé i kokosmjölsås med blomkåk och råkostsallad. Jag lyckades väldigt bra med currypastan från Thai för första gången, mumma! Under eftermiddagen ska jag promenera runt till Hotellen här i stan och lämna lite visitkort och våran fina ram vi har fixat Mia och jag :) Sen blir det en sväng till gymmet innan N kommer hem.

Jag ser fram emot en riktigt härlig helg! I morgon kväll blir det fredagsmys med N. Lördag utbildning med Friskvården och sedan är vi bjudna till Mia & Andreas på käk. Söndag är ännu oplanerad vilket är välbehövligt för mig och N!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0