Torsdag

Tack för alla grattishälsningar mina nära och kära! Dagen blev jätte härlig. Vid 11 tiden for jag till Karlstad och blev bjuden på lunch av Elin, hon skulle börja jobba halv 2 så vi hann inte riktigt med allt sen sist :) Efter det kikade jag in hos Linda på hennes jobb, också ett kärt återseende. Har inte träffat dessa små underbara tjejer på över en månad nu!

När jag kom hem stod det blommor och en flaska rosé på bordet och väntade på mig, sen blev det en massa gott käk och mys hela kvällen med mitt hjärta ♥ Härligt! Idag har träning och bokföring stått på schemat och lite annat fix med företaget. Har även beställt en energimassagestol så nu ska det ut och turneras! ;) Ikväll blir det en sväng till friskvården samt en kund på badhuset, handla lite tills i morgon måste jag hinna med också. Mami&papi kommer hit på käk då! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0