Blommor i stora lass.

Hej alla kära! Jag sitter i soffan mätt och belåten efter att ha ätit en hemlagad Pad Thai. Det bästa med hösten är att man börjar bli väldigt sugen på att laga massa thaimat igen :) Och att vintern snart är här så man får åka dit ;) Needå, jag lovar att lugna mig lite.

Helgen har varit super som vanligt, denna helg har jag tillbringat med världens bästa Bälla och massa, massa blommor. En härlig kombination :) Jag har agerat första floristassistent till Hennings bröllop. Det blev några intensiva timmar där med väldigt lite sömn, men det var rätt mysigt att kliva upp tidigt och gå rakt in i skogen för att plocka mossa. Otroligt fint blev det när det tillslut var färdigt, du är så himla duktig älskling! ♥ Igår somnade jag rätt tidigt hos mamma&pappa i Storfors. Min telefon har varit på vift också, och det är ett mirakel att den lilla rackaren är vid liv! En natt i skogen fick han tillbringa. Tur att en så snäll tant tog hand om dig och du var samarbetsvillig så de tillslut fick ta på mig! Tack snälla tant!

Nu är det mys i soffan framför tvn med Panda. I morgon är jag postis igen!





Plockat lite blommor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0