En hamnfest hos stjärnan i Arvika.

Hej mina fina! Här sitter jag i soffan helt utslagen. Det har blivit dåligt med mat idag plus att jag har en liten förkylning i kroppen. Men kycklingklubborna ligger och göttar till sig i ugnen så snart får jag iaf lite käk i mig.. Det var inte så härligt att vara förkyld och postis i solsken kände jag idag. Idag gick det tungt!

I helgen var det Arvika som gällde! Varenda minut efter att jag klev av tåget på stationen i Arvika var helt prefekt :) Kanonhelg med andra ord. Hamnfest med mycket dans, skratt och härliga människor, tacos i mängder, grillning och en riktigt skön stämning. Kristina är ju en stjärna som ni nu säkert vet ;) Så en helg hos henne kan inte gå fel. Tack underbara du! En helg att minnas länge.. ♥





Kristinas personliga tånagelmålare och även kusin Sebastian




Anna for plötsligt in genom dörren och vi blev såååå glada!




Mys i Kristinas säng dagen efter..




Efter mycket suck och stön, ont i magen och lite yrsel, lyckades vi tillslut ta oss fram till godishuset!




Dags att ladda om och bli fina igen!




Nu har vi solstrålen Elin med oss också! ♥





En annan nöjd Elin :)




Glaada tjejer!




Rädda tjejer?




Glada tjejer ner mot staen!







Diggar Timbuktu!




Diggar som fan! :)




Ännu mer glada tjejer.




Ja nu var kvällen gjord. Vi lyckades få ut honom ur bussen med våra söta ögonblink genom rutan. En kram fick vi också! Ja hur kunde han motstå en trio som denna.




Love you! ♥


Kommentarer
Postat av: Kristina

DU gjorde ju hela hamnfesten och alla andra delaktiga med förstås! Nu väntar jag på inbjudan till Krillehöla ;)

2011-08-08 @ 20:42:42
Postat av: Mimmi

Ow vilken fantastiskt helg! <3

2011-08-11 @ 00:54:04
URL: http://mejmej.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Fina fina ni! Uh vad jag saaaknaaar diiiig!!! Ses snart??

2011-08-18 @ 00:14:42
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0