Underbart!

Hej mina vänner! Jag vill bara berätta vilken fantastisk helg jag har haft:) Den startade med mysdebut hos Elin i hennes nya lya i Väse. Hon kunde inte hittat en bättre plats att bo på just nu, åå vi har haft det så härligt! Vi dukade upp med vin, ost, kex och massa götter i hennes lilla trädgård. Vi avslutade kvällen med lite bastubad. Ja ni hör ju. Fredagsmys på skyhög nivå. Lördagen blev det inte så mkt mer än jobb, en lugn kväll i Storfors.

I går var det ju Elin-dagen, och vad kunde passa bättre än lite mer myd med min vän Elin i Väse? Strålande sol på en ledig dag! Det har inte hänt förut denna sommar vilket gjorde mig på superbrahumör:) Elin-dagen var även Patriks födelsedag så jag var bjuden på kalas ute i Bjutjärn. Där blev jag bjuden på kanske den godaste smörgåstårtan jag någonsin ätit, bärtårtan var inte dålig den heller. Tack mina vänner för ett mycket trevlig kalas! ♥ På eftermidagen styrde jag mot Väse där vi bakade pizza, gick en underbar långpromenad, blev bjudna på lite vin och färska rödbetor med smör hos hennes trevliga hyresväd och grillade mashmallows. Vi firade helt enkelt våran Elin-dag på det bästa sättet man kan!

I dag är det ny vecka och det härliga vädret fortsätter. Eftermiddagen har jag spenderat med finbesök från Arvika på en filt i solen. Jag är alldeles proppfull med härlig energi efter så mkt mys med nära och kära:) Tack Kristina för att du kom hit, du är och kommer alltid förbli min stjärna fina du!



Pizzabagaren

Trädgårdsmästaren

Namnsdagsbarnet

Hurtbullen




Livsnjutaren





Den härliga prästgården i bakgrunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0