Onsdag

Eniro kataloger å hejjåhå! Ja det är det intressanta som händer på jobbet just nu. Time to dela ut telefonkataloger! Idag fick jag själv knappt plats i bilen.. Trångt vare! Och alla jublar verkligen när jag lassar in en bunt i trappuppgångarna. 12 månader senare ligger de fortfarande kvar.. Så uppskattat. Dagarna flyter på nu och jag börjar faktiskt trivas väldigt bra som postis, bara för att det är dryga två veckor kvar förstås.

I morgon åker jag till Kyrksten och får äntligen träffa Bälla efter hel sommar på kusten. Ååh va mysigt! Snart kommer Lena hem också. Vilken höst jag har framför mig hörni ♥







Jag lever fortfarande lite på helgen, jag hade det så himla bra. Jag saknar mina pinglor, och nu ligger Arvika sådär fruktansvärt långt bort igen :/


Kommentarer
Postat av: Kristina

Ja lever på den jag med..å Krillehöla känns som världens ände just nu! Puss på re!

2011-08-11 @ 10:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0