Frii som en fåågel.

Jag kan göra vad jag vill, när jag vill, hur jag vill! Allt kan bli möjligt bara jag vill ordentligt mycket! Det känns så himla bra. Hoppas det fortsätter kännas såhär bra. Jag hade ett jätte roligt cirkelpass för mina tanter som bara blir fler och fler, kul! Jag och Kristina kom fram till i bilen påvägen hem från Norge att vi passar så bra ihop med gamlingar, och det stämmer så bra. Jag gillar verkligen ta hand om små söta tanter som gillar oss ännu mer.

Jag har lyckats att stryka på saker på min lista idag. Den jobbigaste av dom alla, så nu kommer det gå galant att utföra dom nästa. Förmiddagen i morgon kommer tillbringas i telefon. Sen är det slutringt för den här veckan!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0