Lördag

Det blev en mysig middag med hjärtat igår. Tack Mia för mattipset! :) Idag är det inge vidare väder ser jag, så det blir en innedag, för ovanlighetens skull.. N har redan lämnat mig för träning i Storfors, och där blir han kvar tills i morgon. Jag ska nog gå till Netto, köpa mig ngt gott att äta till lunch och lite lördagsgodis. Kanske skulle passa på och försöka ta en lite längre promenad, gaaah va lat jag har blivit, fy sjutton!

Ikväll ska jag till Linda i Karlstad igen, jag ska få följa med på en födelsedagsfest, så snälla ni är! Man blir lite smått rastlös av att vara hemma en hel vecka utan att göra ngt nyttigt så jag kände inte för en tråkig kväll hemma i soffan med mig själv. Jag har inte varit ute och träffat folk på evigheter så detta blir ett litet projekt, men jag är taggad! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0