Måndag

Det blev en mycket lyckad och trevlig lördagkväll! Vi var en hel drös tjejer som spelade spel och umgicks hemma hos Lina som var födelsedagsbarnet. Alltid roligt att träffa lite nya ansikten :) Kvällen blev ju inte sämre när vi gick vidare mot Tempel, Lina som fyllde år jobbar på Tempel så där blev det vara att kliva in, hänga av sig jackan och sätta sig ner vid ett förbeställt bord med dyck. Allting gratis. TACK!


Igår blev det häng i soffan, precis hela dagen. Förutom när älsk tvingade med mig till affären. Jag lyckades få ihop lite mat också. Jag åt på ngt ungefär en gång i kvarten. Till kvällsmat blev det lite chokladbollar som vi bakade.
Idag är det slut på dom där dumheterna. Bälla kommer hit och rycker upp mig lite, sen blir det lite jobb och träning när N kommer hem.




Alice 10 år, vilken gos!


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Ja Alice är en godkorv det :D Så kul att du följde med gumms! : )

2011-02-09 @ 22:38:21
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0