Harig spindel och toffel pa vift

Hej pa er!

Vi ar inne pa de sista dagarna har i Thai och vi njuter sa mkt vi kan. Idag fick vi till och med duscha i varmvatten(!). Vi slappat vid havet pa varat hotell for tredje dagen irad. Vi borjar bli lite smatt rastlosa sa vi har hyrt oss en moppe igen, i morgon bitti aker vi till en underbar strand vi hittade for nagra dagar sedan. Malibu beach, en kritvit strand i en liten fiskeby. Inte mkt turister och en supergod restaurang precis bredvid, Thai nar det ar som bast helt enkelt.

Jag sag en harig stor spindel i morse i trappen pavag till frukosten. Stort minus till Thai. Avskyr spindlar, trodde inte dessa levde fritt har? Fy. Ikvall ska vi ga ner pa stranden och ata grillspett med bakpotatis. Ett litet avbrott i thaimaten, maten som jag kommer saknar enormt nar jag kommer hem. Ns toffel forsvann sparlost utanfor vart rum i natt, vi har letat tjuv hela dagen. N misstanker varan lite smatt alkisgranne, jag tror mer pa en av alla hundar.

Jag fick ett meddelande av SJ igar, vart tag fran arlanda ar installt. Snallt ett de meddelat oss i sa god tid, mindre bra att det inte finns ngt annat som passar oss bra sa jag hinner hem itid till jobb som vantar. Ngn som har lust att gora en tur till Arlanda den 18:e vid 10 tiden?

Vi ha det sjukt bra. Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch för spindlar när de blir riktigt stora. Kul att ni har det så bra är otroligt avundsjuk. Ska kolla med Peter om han kan hämta er (ni får ju betala bensinen förstås).

Kram från Mostra

2011-01-13 @ 12:07:58
Postat av: Lena Åkesson

Hej igen! Kan jag få låna ditt rum på badhuset en timme på tisdag? Jag ska göra en behandling på Ann som jobbar på badhuset. Och Peter hämtar er gärna på Arlanda.



Du kan väl sms:a el skicka ett mail till mig hur det passar både med hämtningen och om jag kan låna rummet. [email protected]

Kram

2011-01-14 @ 06:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0