Kärlek ♥

Jag kan nog inte beskriva med ord vilken underbar resa jag har haft. 3 hela veckor med min underbara Niklas, total avkoppling med massa härliga upplevelser. Vi har verkligen njutit och levt fullt ut, en semester som inte kunde ha blivit bättre på något sätt! Tack älskling, du gör alltid våra resor till dom bästa!


Nyårsafton i Bangkok ♥





Första dagen på stranden, efterlängtad :-)





Duktiga hundar i Bangkok, kollar sig för och går över på
övergångställena, coolt!






En överlycklig Elin ;)






Sista kvällen på Koh Phangan






Dags att börja resan hemmåt..








Kommentarer
Postat av: Kristina

Underbart ni haft! Ser fram emot en fullständig redogörelse nästa helg stumpan!

2011-01-20 @ 18:48:00
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Jag har ångrat mig.. Jag vill nog inte ses! BRUNJÄVLAR :D hihi. Får ångest ju! Men oj så saknade ni har varit!

2011-01-20 @ 22:40:04
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0