Koh Phangan

Hej hopp min fina!

Jag sitter har och bli uppaten av massa myggor, idag finns det gott om dom efter en hel dag med regn. Efter en flygresa, buss resa och en batresa kom vi fram till Koh Phangan, har ska vi vara vara sista 12 veckor. Vadret har har nere ar lite ostabilare sa vi ar inte forvande over adagens regn, men vi hoppas pa lite sol innan vi aker hem iaf.

Vi har hyrt oss en moppe sa nu kan vi utforska hela on och ta oss till vilken strand eller by vi vill. Vi har det ganska bra dar vi bor ocksa, men vi gillar att dra oss undan alla turister lite, in i thailivet och thaimaten framfor allt! On verkar helt underbar, sa jag ser fram emot dessa dagar riktigt mkt. Men var ar den grillade majsen?!?! Den som jag langtat sa efter verkar inte finnas har.. besvikelse! Vara thairutiner bryts lite har eftersom utbudet ar inte lika stort som pa de andra stallena vi varit pa, men jag ar saker pa att vi hittar nya goda :)

Forkylningen ar over och idag kunde jag njuta av en massage, men nu har jag fatt en halsporre istallet, sa jag haltar lite..

Puss och kram fran ett underbart Thai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0