Måndag!

Hej min fina och härliga vänner!

Tack tjejer för en bra jobbhelg på Kragerö. Det är alltid lite småtrögt att åka tillbaks till ngt som man varit borta från en längre tid, men det gick galant. Nu är jag fit for fight igen och skriker efter jobb! Idag är jag extremt arbetslös och rastlös som jag alltid är efter en helg i Norge med mycket jobb.

Mitt liv kommer ta lite vändningar och därför är jag nu på jakt efter nya jobb. Mitt företag och jobb på Sannabadet kommer sakta men säkert att avta. Jag har bestämt mig! Känns bra. Mina drömmar går nu åt andra håll och jag tror det kommer bli kanon! Jag har ett och ett halvt år i frihet innan jag förhoppsningsvis sätter mig vid skolbänken igen. Så nu ska det sparas pengar, vilket kan vara bland den bästa egenskapen jag har ;) För att ge oss ut på äventyr i början av nästa år. Man vet ju heller aldrig vart man står och hur vardagen ser ut om ett år, men pengar är alltid bra att ha till studier om inte dom kommer slösas på resor! Vilket iofs är min nästbästa egenskap!

Just nu skulle jag vilja ha tillgång till våran bil så jag kan ta mig till min underbar vän Bälla i skogen, men det har jag inte. Fick mig iaf ett gott skratt när jag fick ett sms av min vän i skogen "Åh Prisessa! Vi ska lösa det här. Vi är iaf värda att vara arbetslösa och rastlösa tillsammans."

Dags att agera hemmafru och ta reda på tvätten!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag har ju bilen stående i K-hamn hela dagarna fram till 16.00 månd. tisd. och torsdagar om du behöver bil menar jag.

Kram Mostra

2011-02-03 @ 12:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0