Snart hemgang..

Paradisstrand trodde vi! Men sa blev det inte. Regnet forsade ner nar vi vaknade och holl pa sa hela dagen, eller fram till 2 ungefar. Sa det blev en slappar dag pa hotellet med en underbar massage i solnedgangen, det sprack upp till slut! Min massor fick reda pa att jag ar svensk massor och blev helt till sig. "I want to understans swedish masaaaage, please give me a massaaaaage", haha. Sjalvklar ska jag visa henne svensk klassisk massage. Men sjalv tycker jag inte den ar sa mkt att hanga i granen om man jamfor med den thailandska. Den skulle jag verkligen vilja kunna.

Tva hela dagar kvar nu har pa on, idag har det varit molnigt men varmt hela dagen. I morgon hoppas vi pa sol och ett nytt forsok att aka till den harliga stranden. Tvatt maste lamna in ocksa sa vi slipper det nar vi kommer hem. 7 kr kg, ganska overkomligt va? :) Ikvall blir det fron curry soppa och ris till kak, mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0