Hoppsan.

Nu när kärleken har börjat ligga borta på jobb får man plötsligt väldigt mycket tid till sig själv. Timmarna flyger inte iväg på samma sätt som annars.. Både skönt och jobbigt. Ibland blir det ensamt, ibland är det skönt att kunna göra precis vad jag vill. Det jobbigaste är nog att inte ha bil, man känner sig lite låst att inte kunna ta sig vart man vill. De flesta av mina vänner bor ju en bit bort.. 

Denna sommar kommer nog bli en lugn och skön sommar. Jag har nu börjat jobba på posten, vilket gör att jag är ledig varje helg, hela sommaren. Känns riktigt lyxigt! Att kunna planera in saker på helgerna lång tid i förväg, hur fantastiskt är inte det?  Jag har jobbat helger under sommaren i flera år nu.. Men ska jag vara ärlig så saknar jag faktiskt mina söta små tanter och gubbar lite.

Igår hade jag en riktig hemma-dag. Under förmiddagen bakade jag två sorters bröd. Inser nu att det inte kommer få plats i frysen så jag får nog skänka bort hälften.. Ja vi får väl se om jag kikar in här något mer, eller om detta var en engångsgrej! Till hösten händer ju något riktigt spännande för mig och Niklas, så det kan nog hända att det dyker upp lite bilder här då om inte annat :)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att du börjat skriva igen, har jag sett fram emot!! :)

2011-06-30 @ 14:25:52
URL: http://johannanorgren.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0