Mina vänner är dom bästa!

Hej på er!

Att ha sina vänner långt borta kan vara riktigt, riktigt jobbigt vissa stunder. Men idag har jag verkligen blivit påmind om att det är faktiskt huvudsaken att dom finns där, jag har verkligen dom bästa som alltid finns även fast man inte kan ses så ofta. Jag fick den bästa överraskningen man kan få under sitt arbetspass idag av min stjärna ifrån Arvika. Blev otroligt glad och arbetsdagen gick som galant efter det! På köksborde står en bukett jätte fina blommor som jag fick av Cathrine i söndags, ni är så himla fina alla mina vänner.


Sen har jag också världens bästa mamma, pappa och broder också ♥

Nu är det bara två daga kvar tills min kärlek kommer hem. Så nu har jag en härlig midsommar att se fram emot, vilket känns så skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0