Fredag

Oj oj oj. Det var länge sen jag åt mig såhär mätt. Men vet ni vad..? Jag provade att bestlla käk ifrån den lilla Thai kiosken vid station, och fy sjutton vad gott det var. En panang som nästan fick mig att tro för en sekund att jag var i Thai. Gud så gott.

En bra dag på jobbet, tillbaka på mitt gamla distrikt idag, skönt att kunna alla namn och adresser utantill för en dag. Men till veckan är jag glad för att gå på det nya igen.

I morgon kommer världens bästa Kristina hit. Jag är så glad, så himla himla glad! En tjej som det bara finns en ut av, en fantastisk underbar sådan. Ååå! <3

Ha en bra fredagkväll! Jag åker till Bälla och myser lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0