Fredagsmys

Äntligen helg mina vänner! Det har varit en tuff vecka på jobbet men nu är den äntligen över. Idag upptäckte jag att det faktiskt hjälper att ställa sig och grina som ett litet barn. Efter att bli ignorerad gång på gång, är man inte glad över att vara på jobbet längre. Men nu har jag fått ur mig skiten, både muntligt och i tårar.. Så på måndag gäller nytt. Fy fan va bra! Förstår inte att dom har orkat tagit skiten så länge utan att sagt ifrån ordentligt.

Nu till något roligare och mysigare. Jag sitter i bilen påväg till Väse och pärlan Elin. Det blir Fredagsmys med älgstek och bastu, Niklas står för maten, jag och Elin ska dricka vin och prata sönder varandras öron:) Underbart! Perfekt start på helgen.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: kristina

lät mysigt och lyxigt! Puss!

2011-11-19 @ 12:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0