Halt!

Hej på er! Här sitter jag i soffan och latar mig en onsdagseftermiddag. Igår eftermiddag stukade jag min fot och fick avbryta postturen, så nu är jag hemma och är "sjuk", hela veckan ut. Jahaja. Så kan det gå. Känns så fel att vara hemma och vara så pigg, men ändå inte kunna jobba. Men jag försöker njuta av ledigheten och pysslar lite här hemma. Adventsstjärnorna har jag plockat fram och jag tvättar för fullt. Ganska skönt med ett litet avbrott i från jobbet just nu faktiskt, jag får ladda upp inför intensiva veckor innan jul med mycket reklam och julkort! Så alla nära och kära. Skicka så lite julkort som möjligt är ni snälla, så kanske jag också hinner njuta av en pepparkaka eller två kvällarna innan julafton. Vilken tur att vi inte ska till Stocholm nu till helgen, har ingen lust att halta omkring där faktiskt. Nej vila några dagar nu så hoppas jag blir återställd till måndag så jag kan springa i mina trappor igen. Nu ska jag ta mig en kopp glögg, bäst att passa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0