Lördag

Helgerna går alldeles för fort. Denna lördag har gått alldeles för fort. Det är alltid lika jobbigt att säga hejdå till Kristina. Arvika ligger väl inte specillt långt bort egentligen, men en vän som henne vill man helst bo granne med som man kan träffa närsomhelst. Jo, Arvika ligger förjävligt långt bort!! Frustrerande. Du är fantastisk älskade vän ♥

Just nu sitter jag och kolla på Så mycket bättre, vilket piggar upp väldigt efter någon timmes deppande efter att Kristina åkt. Just eftersom att Jason är i centrum idag. Det påminner mig så om våran härliga helg vi hade tillsammans i sommar :) Underbart!

I morgon bitti blir det frukost hos mina mamma&pappa i Storfors och på kvällen åker jag till Elin och har lite söndagsmys. Min andra pärla ♥





Kommentarer
Postat av: Kristina

Å va jag saknar dig min guldklimp!

2011-11-13 @ 10:27:19
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Hej älskade du! Mitt abonnemang har blivit spärrat, tre är dumma i huvudet, så jag kan inte SMS:a eller ringa upp! Skaffa WhatsApp så kan vi messa därigenom, tills tre har fixat problemet. Ringde dom idag nämligen. PUSS

2011-11-14 @ 16:37:54
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0