Tisdagsmys

Hej mina vänner!

Idag är det tisdag och tisdag är lika med tisdagsmys med Elin. Jag har värmt upp huset och ska snart börja med maten så den är färdig när Elin kommer hem. Idag blir det en thaigryta med thaibasilika. Jag visste inte att det fanns att köpa thaibasilika här, så jag blev väldigt lycklig över min sena upptäckt:) Idag brinner brasorna som jag säger åt dom att göra så nu börjar det bli riktigt varmt och skönt här inne. Det känns som en riktigt bra tisdag alltså! Efter maten blir det en kvällspromenad i mörkret innan vi myser ner oss i soffan. Ja mycket bra dag!

Jag kom även underfund med på turen idag att jag har väldans massa att se fram emot, nästan så det bubblar över. En helg i Stockholm hos bästa Emmis, en helg i Götet med pärlan Elin och hennes syster, jul och allt som kommer med det, och sist med inte minst Thailandresan! Denna gång får vi sällskap av Elin och hennes syster. Och kanske några fler, man vet aldrig :) Faaaantastiskt:)

Ha en bra kväll mina kära!





En härlig myskväll i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0