Tisdagsmys

Hej min vänner!

Idag blev det inget tisdagsmys med Elin. Det blev en långpromenad med Mia istället i stan, vilket också var väldig skönt och välbehövligt. Jag har precis tänt kvällsbrasan och tagit mig en dusch. Så nu blir det inte många mer knop idag.. Kunde inte somna igår kväll så jag som behöver typ 10 timmars sömn känner mig sådär gött trött redan nu. Det är redan onsdag i morgon.. snart helg. Underbart! Saknar Niklas väldigt mycket denna vecka så det är skönt att den går fort.

Vi har ju tv i vårat underbara hus nu, och det är faktiskt mycket skönare än vad jag trodde. Tvn gör hemmet lite mer levande på ngt sätt, tyvärr kanske. Men så ärä! Nej nu ska jag krypa ner under täcket, sover på soffan denna vecka:) I morgon ska jag till mormor, mys!

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0