Hallå!!:)

Oj vad det inte händer så mycket här. Jag har haft lite mycket i mitt liv den senaste tiden, lite föör mycket kanske. Men väldigt mycket roliga saker också! Denna vecka har jag inga måsten, så därför bokar jag in 2 massager varje dag. Åå vad jag är bra på att inte göra någon ting. Eller inte. Jajja..

I helgen hade vi världens kalas. En 25 års fest jag aldrig kommer glömma! Helt sjukt bra. Massa, massa härliga gäster. Alla var på riktigt bra humör, lekarna höll av lekledare i världsklass och musik fick vi hela natten av dj Herman:) Grym fest helt enkelt! Nu längtar jag ihjäl mig efter alla bilder som får fotograf Dennis har tagit:) Jag har bara fått ett litet smakprov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0