TV!

Hej mina fina!

Idag förstår ni är det tv premiär här hemma i våran lilla stuga. Mycket mysigare än vad jag tänkt mig. Har vant mig av tv nu, men nu vi sitter här framför den och det känns riktigt bra:) Jag hade planerat att börja sticka för det har börjat bli lite rastlöst på kvällarna ibland, men nu kan jag ju iofs göra det till tvn:) Vi fick ju en härlig invigning ikväll också med Så mycket bättre! Tack pappa och brorsan! <3

I morse hittade Niklas en cykel på våran altan, den låg i två delar dessutom. Jag tänkte efter både en och två gånger om den hade varit med i ngt sammanhang i lördags, minnet sviker lite framåt morgonen där, men jag tror faktiskt inte jag har sett dena söta lilla cykel förut. Vem är du????:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0