Söndag

God förmiddag mina vänner! Här sitter jag med en stor klump i magen. Mina ögon svider, jag känner mig lite yr i skallen och jag svettas. Det skulle ju vara underbart att bli sjuk nu! Gaah. Jag har en riktigt fullspäckat vecka med massa roligt och en hel del plugg. Om jag missar den gräver jag ner mig.

Jaja. Jag får affirmera om en bra vecka och göra allt för att inte bli sjuk. Idag sitter jag vid köksbordet och försöker hinna med så mkt läsning som möjligt. För i eftermiddag kommer mami, papi, Hugo och mormor hit på fika. Åå så himla mysigt! Mormor har inte sett vårat hus ännu, och Hugo träffar jag alldeles för sällan, så det kommer bli kanon!

Nej, boken kallar!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0